Vi bruger cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vent venligst...
Kurven er tom...

Kundeservice

Hos Belugi A/S er det vores mål, at du som kunde, skal opleve Nordens bedste kundeservice.

Hvis du har spørgsmål vedrørende produkter, sex eller sexualitet, har du derfor adgang til sexolog og parterapeut Marie Oddershede, som kan kontaktetes på mo@belugi.dk. Du kan finde meget inspiration og nyttig læsning på Maries blog. Marie skriver om alt fra facts om sex og sexualitet og til avanceredede bindelege. Desuden har Marie egen brevkasse, hvor du kan stille spørgsmål og få svar. Spørgsmål og svar, som andre måske også kan få nytte af.

Har du spørgsmål vedrørende en forsendelse, vil vi anbetale, at du logger ind og anvender vores Track and trace funktion og ved alle andre spørgsmål kan Belugi A/S' kundeservice kontaktes på følgende måder:             

Telefon: +45 70 20 20 81
Mandag – fredag: 16.00 – 19.00

Belugi A/S holder lukket på alle officielle danske helligdage.

Mail: support@belugi.dk

Vi bestræber os på, at besvare alle mails indenfor 24 timer på hverdage.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Når du bestiller varer hos Belugi, kan du kun gennemføre ordren, hvis du har opgivet din mailadresse og et telefonnummer. Ordrebekræftelsen bliver altid sendt til din mailadresse i en mail, og som sms til dit telefonnummer. 

Af og til kan en bekræftelsesmail ende i spamfilteret på computeren. Derfor kan du starter med at checke om mailen er endt der.

Det kan også være at du har indtastet en fejl i mailadressen, og i så fald, vil mailen ikke komme frem. Vi har desværre ikke mulighed for at sende ordrebekræftelsen igen. Men hvis du kan se at pengene er trukket på din konto, så kan du være helt sikker på at ordren er gået igennem hos os.

Hvorfor er min pakke ikke kommet endnu?

Når din pakke bliver afhentet af Post Nord på vores lager, har vi ikke længere kontrol over processen.

Når pakken bliver scannet hos Post Nord, bliver der sendt en mail og en sms til dig, hvor du får oplyst et trackingnummer. Hvis du ikke har modtaget dit tracking nummer, så prøv at check spamfilteret i dit mailprogram.

I langt de fleste tilfælde, scanner, og sender Post Nord din pakke videre samme aften, som den er blevet hentet på vores lager, men i enkelte tilfælde kan der gå en dag mere.

Når du har modtaget dit trackingnummer, kan du søge din pakke på www.postnord.dk

Hvis du oplever at pakken er kommet på afveje, kan du ringe til Post Nords kundeservice på 70707030

Hvorfor vil mit produkt ikke lade?

Dit nye produkt med medfølgende oplader,skal lades op, for at det kan fungere.

Nogle produkter har en magnetisk oplader. her kan du se at laderen er placeret korrekt, hvis produktet lyser. Som regel lyser produktet kun i kort tid, når laderen placeres. Når lyset slukker igen, betyder det ikke at produktet holder op med at lade. Så du skal bare lade produktet lade.

Hvis opladeren skal monteres i et stik i produktet, skal du sikre dig at stikket er trykket langt nok ind, og sidder helt korrekt. Da mange produkter er vandtætte, er lader-indgangen gemt godt væk under tætsiddende silikone. Så derfor kan det kræve lidt ekstra lirke-arbejde at få placeret stikket korrekt. 

Produktet vil som regel lyse op, når stykket er placeret korrekt.

Hvorfor vil produktet ikke tænde, selvom jeg har ladet det op?

De fleste producenter har lavet produktet, så der er lidt svært at tænde... Det har de gjort for at produktet ikke skal kunne tænde af sig selv nede i tasken eller kufferten...

Mange produkter skal tændes ved at to knapper skal trykkes ind på samme tid. Og fælles for næsten alle produkter er, at tænd-knappen skal holdes inde i forholdsvis lang tid, før produktet tænder.

Ligeledes skal sluk-knappen også holdes inde i et stykke tid, før produktet slukker. Det er for at man ikke alt for let skal kunne komme til at slukke produktet, når det ikke er meningen.

Der er enkelte produkter, for eksempel fra mærket Jimmi Jane, hvor tændknappen skal holdes inde i MEGET lang tid, den første gang produktes tages i brug. Efterfølgende tager det ikke så lang tid.

Hvorfor virker produktet ikke, selvom der er batterier i?

Når du har købt et produkt der bruger batterier, bliver produktet som udgangspunkt leveret uden batterier.
Mange producenter har alligevel placeret batterier i produktet. Vi yder ingen garanti for at batterierne virker, så det er altid en god idé at købe ekstra batterier.
 
Hvis du oplever at produktet ikke virker, selvom du har isat helt nye batterier, bør du checke følgende:
 
Er batterierne vendt rigtigt?
Der kan være stor forskel på hvordan batterier skal vende, i forskellige produkter.
 
Sidder der et lille stykke plast eller pap, som beskyttelse mellem batteriet og kontaktpunktet i produktet?
I så fald skal du sørge for at fjerne det.
 
Sidder kontaktpunktet i produktet skævt eller er trykket fladt, så der ikke er kontakt?
I mange tilfælde kan man lige vippe det på plads, så der er kontakt til batteriet.